4024320555 |
Intervenció docent a partir de l'avaluació de l'alumnat |
2018-2019 |
Assessorament. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
14/2/2019 - 23/5/2019 (20 hores) de 17:00h a 19:00h |
|
ESC Pere Viver i Aymerich |
|
c. Arenys de Mar, 2 (Terrassa)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei de Suports i Recursos Lingüístics
|
| |
|
|
| |
Tipus activitat |
AIL5 Intervenció docent a partir de l'avaluació de l'alumnat
|
| |
Inscripció |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació adreçada als centres que participen en l'Impuls de la Lectura.
Taller per reflexionar sobre l'avaluació de la lectura i la intervenció docent a l'educació infantil i el cicle inicial.
|
| |
Objectius |
Analitzar la situació del centre pel que fa a l’avaluació de la lectura a EI i CI.
Compartir els continguts que es poden avaluar en l’aprenentatge inicial de la lectura i com es poden avaluar.
Reflexionar sobre quin ús es fa de la informació que s’obté de l’avaluació de l’alumnat.
Establir acords de centre sobre què avaluar, com avaluar, qui avaluarà i quin ús es farà de la informació de l’avaluació.
|
| |
Continguts |
Continguts que es poden avaluar.
Activitats i instruments d’avaluació.
Intervenció didàctica a partir de l’avaluació
|
| |
Formador/a |
Montse Romero
|
| |
Avaluació |
Qüestionari de satisfacció (en finalitzar la formació).
Recull d’orientacions i/o elaboració de propostes per a l’avaluació de la lectura a EI i CI.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de formació.
Valoració positiva de les activitats planificades.
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat adreçada als centres de l'Impuls de la Lectura de segon i tercer any. (Tindran prioritat els centres de tercer any).
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dijous |
14/02/2019 |
- |
- |
Sessió 2 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 3 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 4 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 5 |
- |
- |
- |
- |
Sessió 6 |
dijous |
23/05/2019 |
- |
- |
|
| |